Nieuws Algemeen

"De bascule kijkt verder" wint zilveren Dolfijn

Onlangs is bekend geworden dat de drie korte films die de Bascule heeft gemaakt onder de noemer ‘de Bascule kijkt verder’ een prijs hebben gewonnen op de Corporate Media &TV Awards in Cannes. 
De internationale jury heeft uit 725 inzendingen 141 prijswinnende producties geselecteerd. De films van de Bascule hebben de prijs gewonnen in de categorie marketing communicatie.

De prijsuitreiking vond plaats tijdens het Awards Gala Dinner op 2 oktober in Cannes, daar is bekend gemaakt dat ze de zilveren Dolfijn hebben gewonnen. LECSO feliciteert de winnaars van harte.

De films ‘de Bascule kijkt verder’ zijn voor verwijzers en gemeenten ontwikkeld en worden ondersteund door een brochure. De drie films zijn eigenlijk hele korte speelfilmpjes die de verhalen vertellen van Sven, Kerem, Milan en Ayla, fictieve cliënten van de Bascule. De films laten zien dat ingewikkelde psychiatrische problemen zich niet altijd eenvoudig laten duiden en dat niet alles is wat het lijkt. Juist daarom kijkt de Bascule verder. Klik hier om de films te bekijken. De films zijn gemaakt door Studio Budelinc. Zij zijn ook de huisontwerper van LECSO.